Købsinformation

Sådan køber du på Klaravik

1)   Du opretter en køberkonto ved at udfylde formularen. Herefter modtager du inden for 3 minutter dine brugeroplysninger på e-mail. OBS hvis du ikke modtager brugeroplysningerne indenfor 3 minutter så send en mail til info@klaravik.dk hvor kundeservice vil hjælpe dig videre.

2)   Byd på den vare du er interesseret i at købe. Husk at læse informationen, se billederne og video samt eventuelt vedhæftede filer.

3)   Hvis du vinder auktionen, modtager du en faktura. Der går ca. 1 hverdag fra du har vundet auktionen, til du modtager fakturaen.

4)   PayEx (3. parts uafhængig betalingsløsning) registrerer din betaling 2-3 hverdage, efter du har afsendt pengene. Det er IKKE muligt at fremskynde processen ved henvendelse til Klaravik Danmark.

5)   Straks beløbet er registreret, modtager du en betalingskvittering hvor adresse og kontaktperson på materiellet fremgår. OBS betalingskvitteringen kan også hentes ved at logge ind på din køberkonto, vælge minekøb og finde pdf filen i yderste højre kolonne.  

Betalingskvitteringen skal du medbringe ved afhentning. 

6)   Ring eller send en mail til den kontaktperson som er angivet på betalingskvitteringen for at aftale afhentning. Vær opmærksom på, at der på selve auktionen kan være angivet en bestemt dag og tidspunkt hvor afhentning skal finde sted.

 

Se i øvrigt vores FAQ som indeholder svar på det meste.

Hvis du ikke finder svar i vores FAQ, er du selvfølgelig velkommen til at skrive til os på info@klaravik.dk eller ringe til kundeservice på telefon 72 20 70 35 

Se i øvrigt vores købsvilkår

 

1)        Betalingen kan også ses ved at logge ind på din køber-konto, vælge mine køb og finde pdf filen i yderste højre kolonne. 

  • PayEx Fakturaservice

    PayEx Fakturaservice




    Klaraviks partner for betalinger er PayEx.
    PayEx er en førende leverandør af betalingstjenester og fakturering.
    Når du handler på Klaravik online auktion, vil du modtage en faktura fra PayEx når auktionen er afsluttet. Læs mere om PayEx her.

    Læs mere

  • Nordisk Logistik Partner

    Nordisk Logistik Partner

    Nordisk Logistik Partner er din stærke partner når du skal afsætte overskudsmateriel. Vi har mange års erfaring med håndtering af brugte maskiner, køretøjer og materiel der sælges via netauktion. Vi har tilrettet mange af vores procedurer og service så de giver dig som sælger store fordele.

    Læs mere

  • Information omkring auktioner

    Information omkring auktioner






    De fleste auktioner har kontaktoplysninger direkte på auktionen, hvis yderligere information eller besigtigelse ønskes. Er der ikke oplysninger på den enkelte auktion, kan Klaravik Danmark kontaktes. tlf. +45 72 20 70 35 eller på mail. info@klaravik.dk Med venlig hilsen Team Klaravik

  • Transportløsning

    Transportløsning






    Har du som køber behov for hjælp til transport, så se her! Transport af pallegods i DK, kontakt da venligst booking@kurergruppen.dk
    Ved maskintransporter i DK og udland samt pallegods til udlandet, kontakt da venligst info@klaravik.dk

  • Behov for finansiering?

    Behov for finansiering?

    Klaravik samarbejder med Jyske Finans. Jyske Finans er et af Danmarks største og mest erfarne finansieringsselskaber, som er ejet af Jyske Bank, og beskæftiger sig bl.a. med finansiering af maskiner og materiel til det danske erhvervsliv. Kontakt Relationship Manager Casper Pedersen på tlf.: 21 41 00 96 eller mail: cpe@jyskefinans.dk og hør om dine muligheder for finansiering.

    Prøv vores online beregner her!